Re: Regulace vytápění v domě

Petr Wilhelm petr.wilhelm na gmail.com
Středa Září 19 06:48:19 CEST 2012

Dne 19. září 2012 1:06 Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz> napsal(a):
> Jsou dva systémy, ale je už dlouho, co mi to ten člověk vysvětloval.
> Někteří výrobci skutečně používají frekvenční měnič, ale ten kompresor má
> pak jinak vyřešené mazání. Pak se používá v podstatě PWM s periodou desítek
> vteřin, kdy motor běží trvale, ale nějak se od toho odpojuje ten kompresor.
> Dokonce že snad běží, ale něco se tam odklopí aby nečerpal.
> Anděl

Dobre rano

V Copellandu tomu rikaji digital scroll, vystup kompresoru se propoji
se specialnim vstupem a spiraly se od sebe oddali. Vyrabi se i scroll
pro rizeni menicem, tam je ale potreba vyresit hlavne chlazeni a
mazani spiraly,takze kompresor ma dve sani, dva expanzni ventily,
druhy vymenik atd. Abych rekl pravdu, nejsem si moc jisty jak to
funguje. Mozna pujde neco najit na webu Copellandu (Emersonu).

Petr Wilhelm