Elektroinstalace v dome
Miroslav Šinko
sinkomiro na gmail.com
Středa Září 19 00:42:32 CEST 2012
Mam osobnu skusenost, brzdenie v tuneli, dobrzdenie k stojacej kolone
LTT (Len Tak Tak, rezerva sice mala, ale bola) bez narazu.. ale potom
naraz auta do nas zo zadu.. tu pasy nehraju ziadnu rolu. pokracovanie:
vymrstenie nasho auta dopredu do pred nami stojaceho auta. S pasmi -
narazene holene, nic viac. Bez pasov? Otrepane hrudniky? Obite hlavy o
sklo? Nastastie neviem. Airbagy nevystrelili, vsetko to bolo pod prahom
ich citlivosti.. Nechcite vediet, ako boli rozhadzane veci, co sme mali
na zadnych sedackach (kabelka zazipsovana cca do pol zipsu bola komplet
rozsypana po interieri). Auto skoncilo ako totalka. Byt premudreli,
alebo frajeri, skratka bez pasov, no neviem, ako by sme dopadli.
miro
On 18. 9. 2012 21:22, Jaroslav Lukesh wrote:
> Nepřipoutaní končí s otřesem mozku a pár zlomeninami mimo auto, zato
> připoutaní jsou opticky celí, ale zemřou za několik týdnů na skryté
> vnitřní zranění (znal jsem takového). Vybral bych si první variantu, v
> Barkasovi (nemá pásy) se cítím mnohem bezpečněji (a raději s ním jezdím).
>
> ----- Původní zpráva ----- Od: "Pavel Krafcik" <hw na pjk.cz>
>
>
> Ale kdyby se nepřipoutal, tak by mohl být mrtvý ještě před tím, než by
> začalo hořet.
Další informace o konferenci Hw-list