Elektroinstalace v dome

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Září 19 00:42:32 CEST 2012

Mam osobnu skusenost, brzdenie v tuneli, dobrzdenie k stojacej kolone
LTT (Len Tak Tak, rezerva sice mala, ale bola) bez narazu.. ale potom
naraz auta do nas zo zadu.. tu pasy nehraju ziadnu rolu. pokracovanie:
vymrstenie nasho auta dopredu do pred nami stojaceho auta. S pasmi -
narazene holene, nic viac. Bez pasov? Otrepane hrudniky? Obite hlavy o
sklo? Nastastie neviem. Airbagy nevystrelili, vsetko to bolo pod prahom
ich citlivosti.. Nechcite vediet, ako boli rozhadzane veci, co sme mali
na zadnych sedackach (kabelka zazipsovana cca do pol zipsu bola komplet
rozsypana po interieri). Auto skoncilo ako totalka. Byt premudreli,
alebo frajeri, skratka bez pasov, no neviem, ako by sme dopadli.

miro