OT: poutani v aute a jine (bylo: Re: Elektroinstalace v dome)

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Září 18 21:34:17 CEST 2012

V mně osobně známém případu skončil nepřipoutaný mimo auto se zlomenou
páteří a následně na invalidním vozíku...

Čímž naprosto nepodporuju to, aby bolševik rozhodoval o tom, zda se
připoutám nebo ne - je to jen moje věc.

Stejně jako asi milion dalších záležitostí, do kterých se bolševik se.e
a stále to s mně nepochopitelnou drzostí prohlubuje.

---
Jirka