RE: Regulace vytápění v domě

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Úterý Září 18 21:19:22 CEST 2012

Dobry den,
problem mozna bude, ze neridim TC, ale solarni kolektory + plynovy kotel.
Tj. neni tam zadna ridici jednotka pro solary.
Dale ta tepelna setrvacnost v zivem dome je nekde jinde, nez v neobydlenem
dome (vyzouseno).
A pak jsou drobnosti, jako treba proc natapet boiler, kdyz neni nikdo doma a
podobne.
Navic puvodni dotaz take nebyl na TC, ale rizeni soubohu plynoveho kotle +
krbove vlozky.

Slavek

PS: Rizeni ve Foxtrotu mi prislo mnohem jednodussi, nez budovani pararelniho
analogoveho systemu.

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Sber a vyhodnoceni dat ze stroju a laboratori
systemem MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Adresa:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158