Čerpadlo do vrtu - 30m + frekvenční měnič

Úterý Září 18 14:06:09 CEST 2012

Tak zakladem je asi mit dost velky zasobnik a rozumne nastaveny tlak a
hysterezi - ja to mam nastavene, ze natlaci na 4 bary a spina na 2.5
barech, mezi tim to dava asi 20 litru. A redukcni ventil by mel vyresit
problem s tlakem dokonale sam o sobe - my to mame jen na WC a ven do
hadice, takze tlakove rozdily nevadi, cerpadlo je 50m daleko ve studni
takze slyset neni take nic - jen lehce pohasnou svetla, ale doba zarovek
uz je take pryc takze to bude vlastne fungovat bez jakychkoli efektu ;-)