cyklocomputer

Zdenek Janovsky zdej na atlas.cz
Pondělí Září 17 21:29:24 CEST 2012

Asi jediná výhoda je u odpružené vidlice, kde se vyhnete tažení kabelu přes onu pohyblivou část.

V mém případě jsem o tuto výhodu nestál, ale nebylo na výběr. Computer vyšší řady s příslušnými funkcemi se v drátovém provedení nevyrábí.

Zdeněk

> Od: "Pavel Kutina"
> Komu: "HW-news"
> Datum: 17.09.2012 20:41
> Předmět: Re: cyklocomputer

Jezkovy voci, no zlatej kabel... Jen pro moji informaci - jaka je vyhoda
bezdratoveho reseni, krome toho, ze se musim starat o prenos impulsu na cca
40cm a o jedny baterky navic?

Taky (uz zase) jezdim na kole a pripada mi, ze cyklisti se mezi tim vyvinuli
do spatne organizovaneho krouzku masochistu.

Pavel Kutina