cyklocomputer

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Září 17 20:40:42 CEST 2012

Jezkovy voci, no zlatej kabel... Jen pro moji informaci - jaka je vyhoda
bezdratoveho reseni, krome toho, ze se musim starat o prenos impulsu na cca
40cm a o jedny baterky navic?

Taky (uz zase) jezdim na kole a pripada mi, ze cyklisti se mezi tim vyvinuli
do spatne organizovaneho krouzku masochistu.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Zdenek Janovsky
To: HW-news
Sent: Monday, September 17, 2012 6:21 PM
Subject: Re: cyklocomputer

Také se mi tato teorie nějak nezdá.
1) Rámy kol jsou z různýcn materiálů. Přenos by byl závislý na jejich
vlastnostech.
2) V návodu je uvedená přesná vzdálenost, do které přenos funguje. Při
přenosu impulsů rámem by asi nějaký cm nehrál roli...

Zdeněk

> Od: "Pavel KREJCI" <krepa76 na gmail.com>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 17.09.2012 11:40
> Předmět: Re: cyklocomputer

To bude asi dost zalezet na modelu.
Mne merak funguje dore, ale kolo je "karbon", tak nevim jak by ta teorie
fungovala.
PK

Dne 17. září 2012 9:38 Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz>