TI reader RI-STU-MRD2

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Pondělí Září 17 16:57:56 CEST 2012

DD, zkuste TI kancelar v Praze. Jinak koupit zbozi od ArrowNAC by melo jit i
pres mistni pobocku Arrow (Spoerle). JM

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Marek Sembol
Sent: Monday, September 17, 2012 4:39 PM
To: HW-news
Subject: TI reader RI-STU-MRD2

Zdravim zkusenejsi,
potrebuji urgentne objednat asi 20ks RI-STU-MRD2. U zadneho distributora v
EU jsem nenasel (Farnell, Mouser, Digi, Arrow UK a par dalsich, ktere jsem
predtim ani neznal) Nakonec jsem nasel jen u americkeho Arrow.
1) Objednaval u nich uz nekdo? Jak to probiha?
2) Poslou mi to do EU?
3) Napada vas jiny dodavatel, kt. by mohl mit "okamzite"?

Pripadne bych snesl i RI-STU-MRD1-30, ale ten neni ROHS a nikdo uz ho nema:(