Zadrhel s DX?

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Září 16 22:07:39 CEST 2012

 16.9.2012, 22:01:50

Ja mam u DX rekord neco pres 3 mesice a opacny 10 dnu od objednavky az
domu. Vetsinu objednavek dostavam tak do 4 tydnu.
Ale ve statusu objednavky vzdy bylo napsane ze cekaji na dodavku
zbozi. Nedavno nejak prekopali web, a od te doby jsem neobjednaval,
tak muze byt ledacos jinak.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz