Zadrhel s DX?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Září 16 20:44:17 CEST 2012

Zdravim,

objednaval jsem nejake drobnosti z DX, asi za 15USD, placeno PayPalem, z
uctu mi penize odesly.

Objednaval jsem 26.8.2012, order status je "Payment Confirmed" - vsechno
fajn, ale v Shipments nic nevidim. Jeste jsem z DX nenakupoval, tohle byl
prvni pokus - delam nekde neco blbe, neceka to jeste na nejakou moji akci?
Celkem bezne nakupuju treba na HobbyKingu a tam, jakmile prevezmou platbu,
zacnou balit a behem -v nejhorsim pripade- tydne to predaji poste, tady je
to uz treti tyden a furt nic. U vsech objednanych polozek byla hlaska, ze
"Typically ships in 7 to 10 days". Ma smysl to zacinat resit pres ten jejich
chat?

Tak nevim, jestli delam neco blbe ja, nebo jsem jen zauveroval cinany
zanedbatelnou castkou :) Kdybych videl nejaky posun v nejakem zaznamu na
webu, tak to neresim a cekam, ale takhle to vypada, ze to proste nejak
umrelo.

Pavel Kutina