RE: Pyramidy? - Česká televize

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Neděle Září 16 18:45:55 CEST 2012

Coz ty zaklady fyziky jsou take pekne, ale jeho cyklus k maxwellovym rovnicim je primo excelentni. I kdyz jsem na CVUT-FEL mel teorii elektromagnetickeho pole rad a zkousky jsem z toho v pohode udelal, tak teprve pred par lety po shlednuti tohoto cyklu jsem konecne zacal pomerne do hloubky chapat, oc tam bezi.

http://ocw.mit.edu/courses/physics/8-02-electricity-and-magnetism-spring-2002/video-lectures/

Jakub Serych