Soucastky na spinane zdroje s vykonem < 2W?

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Září 16 15:08:30 CEST 2012

 16.9.2012, 15:03:56

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
hutta.j na seznam.cz napsal:

> Prodava u nas nekdo sopucastky, tedy predevsim miniaturni trafa a
> ridici IC pro konstrukci spinanych zdroju s minimalni spotrebou
> naprazdno, vykonem do 2W a ucinnosti > 70%?
> Neco jako
> http://www.powerint.com/sites/default/files/PDFFiles/der258.pdf

> Potrebuji napajet prevodnik se spotrebou cca 70mW , vlastne to ani
> nemusi byt galvanicky oddeleno. Zkousel jsem napajeni pres srazeci
> C, ale ucinnost byla kolem 20% a velikostne to  diky velkemu C bylo
To se mi zda divne, nemuze to byt chyba mereni ?

> podobne jako referencni zdroj viz . zmineny zdroj s LNK574DG od Power Integrations.
> Na Ebay jde poupit cely spinany zdroj 230/ 5V 500mA vcetne zasuvky
> a USB portu pod 1$, tak si naivne rikam, ze by trafo a spinany prvek
> i u nas nemusely stat vice nez 2$
Pri odberu 50 000 ks se mozna dostanete na 2 $ za samotne trafo.
Za pozadovanou cenu mozna postavite neco podobneho jako zde:
http://belza.cz/ledlight/leddriver2.htm