Re: Pyramidy? - Česká televize

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Září 16 13:39:49 CEST 2012

Dekuji.
Tohle je klasicke Kelvinovo kapatko. Takze pani doktorka v tom "dokumentu"
z toho prepokladam udelala nejakou hlubokou zahadu (nevidel jsem to, soudim
jen ze strucneho popisu toho serialu).

PL

********************************

From: "Šerých Jakub" <Serych na panska.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, September 16, 2012 1:14 PM
Subject: RE: Pyramidy? - Česká televize

Neni to tohle v mensim?

http://www.youtube.com/watch?v=oY1eyLEo8_A

Odpovidalo by tomu to blikani, ktere tam popisuji. Az napeti stoupne tak, ze se LEDka otevre, naboj se vybije a zacne se znova nabijet.

Jakub Serych

P.S. Rekli tam o tom (zadny obrazek k tomu nebyl) jednu az dve vety, neco ve smyslu: Kdyz rozdelite proud vody z kohoutku na dva, a mezi ne date LED diodu, bude blikat.