Asus EEE 901 - problem s dobijenim

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Září 14 22:39:38 CEST 2012

Médium mám, ovšem od verze s XP Home - tedy mám z něj image, cca 3.8GB (DVD
založím, data jen zřídkakdy), akorát že takovýhle objem už je lepší vypálit
a poslat poštou (mám silně asymetrické ADSL), jestli máte zájem, tak
soukromě.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Petr Hronek" <trit na atlas.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, September 14, 2012 10:26 PM
Subject: Re: Asus EEE 901 - problem s dobijenim

Ahoj,
já bych tipnul spolu s Vámi, že bude některý článek "mimo", něco podobného
mi dělala baterka do osciloskopu.
článek jsem si vzal samostatně do parády (nabít vybít první polehoučku malým
proudem, pak naplno) a jede OK.
(Nenamáhejte se, vezměte si větší kladivo :-) )

Ještě mimo otázku, jedna moje:
Nemáte někdo instalační médium pro EEE901? Před 5ti lety jsem si jej
vytvořil a někde odložil, aby se mu nic nestalo... Díky moc!

Petr Hronek