Digitalni (opto) izolator - levne?

Pátek Září 14 21:17:36 CEST 2012

Tak tenhle oddělovač jsem neznal. Cena je tam hezká, ale ten princip
funkce - oddělovací izolace z polovodiče, asi bych k tomu moc důvěru
neměl. Mají tam psané sice 2,5KV, ale (strana 23 datasheetu SI844x) pro
životnost 3 dny :-( Taky jsem se tam nedočet, jak se izolační odpor
in-out mění s teplotou - ale třeba jen neumím hledat. Očekával bych jeho
výrazný pokles.
Anděl