Asus EEE 901 - problem s dobijenim

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Září 14 18:45:18 CEST 2012

Zdravim,

po delsi dobe jsem zase zacal pouzivat EEE 901 (byl cca 2 mesice odlozeny) a
narazil jsem na "divnost" - vydrzi asi hodinu a pul na baterie a pri
dobijeni se nabije na 30% a vic ani chlup (to tak zhruba odpovida i te
vydrzi). Pri dobijeni vytrvale blika power LED cervene, pri vybijeni zelene
(a nejak si nemuzu vybavit, jak ma blikat spravne).

Nemate nekdo tip, na co se jeste podivat? Rozborka NB vizualne nic
neukazala, uvnitr to nevypada, ze by nekde horelo. Mam podezreni, ze odesel
jeden clanek baterie (tusim, ze je slozena z 6ks 18650), je samozrejme
zalepena a po dobrem -ani kladivkovou metodou- se mi to nedari, takze
nezbyde, nez to rozrezat. Moje idea je, ze omerim jednotlive clanky a zkusim
je nabit individualne, pripadne najit a vymenit ten vadny clanek, baterka
jako celek neni uplne za hubicku.

Jestli mate nekdo nejaky tip, sem s nim, nez tomu zacnu ublizovat :)

Diky z kazdou radu.

Pavel Kutina