elektrokolo

Cihak na dkv.cst.cd.cz Cihak na dkv.cst.cd.cz
Pátek Září 14 09:12:26 CEST 2012

Já nemám nikde po cestě tak dlouhé kopce aby to mělo nějaký podstatný význam. To se může vyplatit někomu kdo jezdí někde po horách. Ale takový blázen já opravdu nejsem :-))). Rozhodnutí zda se rekuperace vyplatí záleží na terénu ve kterém se jezdí. A možná i na tom zda ždímete baterku nadoraz. Já mám podstatnou rezervu. A dále motor 250W rekuperaci neumožňuje. Má uvnitř planetovou převodovku a volnoběžku. Alespoň jsem to někde četl. Rozdělané jsem to neměl.

	Martin.