PWM rizeni otacek?

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Září 14 08:19:40 CEST 2012

To je evidentne BLDC - klasickej inrunner - dle otacek se da
predpokladat ze rotor je dvojpol. Regulator na 160W BLDC je tak
malinkej, ze se vejde klidne do toho zakonceni kam vede kabel.

To v pravo takova ta housenka bude zrejme nejaky vlnovec - jsou to dve
casti samotnej motor a vreteno - vlnovec je tam kvuli eliminaci
nesouososti. Take tam muze byt vlozena magneticka momentova spojka, ale
ta se dnes spis resi elektronicky primo v budici motoru.

Majitel psal ze tam jsou pouze dva draty v privodu...to mi prijde malo -
napetove se to urcite ridit nebude. Neni tam jeste nejake stineni, ktere
by bylo jako pracovni vodic??

Radek Vicek