elektrokolo

Cihak na dkv.cst.cd.cz Cihak na dkv.cst.cd.cz
Pátek Září 14 07:17:11 CEST 2012

Přesně tak. Já tam nemám ten pedálový asistent. To je totální kravina. Ale ta ostatní omezení mi zase tolik nevadí. Nikam do terénu nejezdím. Jen po silnici a cyklostezce. Já tam nemám rekuperaci, takže mi stačí běžné páčky s vypínačem.

	Martin.