PWM rizeni otacek?

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Čtvrtek Září 13 22:08:20 CEST 2012

Ono je otazkou co je to vlastne za motor. Me informace pochazi z prospektu
plneho PR zvastu, pokud vubec obsahoval nejake technicke informace slo o
informace o mechanicke strance veci. Elektricka stanka je bud umyslne nebo
spise s ohledem na cilovou skupinu potlacena.
Ze je motor DC, je zmineno v PR vete,  nase spickove DC mikromotory bla bla
bla.
Jedine co mohu rici s jistotou vedou k tomu jen dva draty :-) Vreteno jsem
mel rozebrane , menilo se tesneni, lozisko a bohuzel i klestiny (970Kc bez
DPH za 3mm klestiny me docela dostalo, ale v teto presnosti to asi je
bezne). Motorovou cast jsem zatim nerozebral, nasel jsem obrazek s rezem,
ale nevim zda z toho jde neco urcit.
http://i.imgur.com/m6QR7.jpg

Hutta

---------- Původní zpráva ----------
Od: HW CNCnet.info <hwnews na cncnet.info>
Datum: 13. 9. 2012
Předmět: Re: PWM rizeni otacek?
"No ja si hlavne myslim, ze v pripade tzv. BLDC je PWM to posledni co je
treba resit.

Je treba predevsim zjistit zda to je senzored nebo senzorless BLDC a pak
k tomu sehnat budic. Nejspis opet pomuzou modelari. Osadil bych
modelarsky regulator na patricne napeti a vykon (160W je prd) - jen bych
popremyslel zda by se nevyplatilo osadit vrtulnikovej regulator s
governorem, ktery umi drzet konstatni otacky. Pak staci udelat jen
primitivni generator PPM pulzu 1-2ms.

Pokud je to motor se senzorama tak to umi jedine autickove regulatory,
tam ale neni varianta governor.

S pozdravem
Radek Vicek