Zasuvky v aute aneb kdyz je ten patek....

Na navrhpcb na gmail.com
Čtvrtek Září 13 19:46:50 CEST 2012

Sveho casu pry i originalni měniče od aceru odpalovaly notebooky Acer kdyz vzniklo přejetí v síti vozidla tak nevim...

Ten 230 měnič je nejjistější, pokud se bojíte... 2jita konverze :)

Odesláno z iPadu