nahrada LDO stabilizatoru XC6201

Čtvrtek Září 13 15:43:10 CEST 2012

Dne 13. září 2012 16:30 Tomáš Urbanec <urbanec na feec.vutbr.cz> napsal(a):
> Nemeli by jste nejaky tip na dostupnou nahradu s vyssim Vin? Problem
> je zejmena se zapojenim vyvodu, vsichni ostatni, jak jsem zjistil,
> maji naopak vstup a vystup. Desky jsou hotove a naopak je tam dat
> nemuzu...

Hot-fix by byla zenerova dioda do série se vstupem IO, srazí vám to
pár voltů (podle typu zenerky a kolik potřebujete). Znamená to úpravu
desky, ale poměrně jednoduchou, přeškrábnout spoj (pokud je kde) a
připájet zenerku.

Jaké máte max. vstupní napětí? 12V? 15V? BTW proč sháníte LDO? Při 10V
by vyhověla i klasická 7805. (Směrem dolů by snesla i 8V.)

P.K.