elektrokolo

Cihak na dkv.cst.cd.cz Cihak na dkv.cst.cd.cz
Středa Září 12 15:02:34 CEST 2012

Já nikdy ještě na doraz nejel takže nevím :-). Jezdím na něm na EME pracoviště které je od mého bydliště vzdálené asi 12km. Jak už jsem psal mám ve zvyku mírně šlapat ale nepřeháním to. Když se po těch 24km vrátím nabíjí se to asi 2 hodiny. Přitom plně vybitá baterie by se měla nabíjet asi 5 hodin. Většina té cesty je rovinka nebo mírné kopečky a asi 3 trochu strmější kopce po cca 300 metrech.

	Martin.