elektrokolo

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Září 12 12:37:33 CEST 2012

 12.9.2012, 12:31:05

Cislo celkem hezke, ale na kolik odpovida realite ?
Ono to muze byt treba tak, ze motor ma skutecne udavany prikon 250W,
ale napajeci obvody nedaji vice nez polovinu.
Popr. tech 250W muze byt zcela marketingove hausnumero ( vice nez 250w
byt nesmi podle predpisu, pak by to jiz nebylo kolo a mene by zase
nevypadalo tak dobre).
Zdatny cyklista pokud si to dobre pamatuji, uslape trvale cca 180W.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz