Elektroinstalace - Kolik chranicu?

Cihak na dkv.cst.cd.cz Cihak na dkv.cst.cd.cz
Středa Září 12 10:14:41 CEST 2012

Jistě, to nikdo nezpochybňuje. Celá diskuse je o tom, že ji nutí aby měla KAŽDOU ZÁSUVKU na vlastním chrániči. Tedy kolik zásuvek tolik chráničů. V opačném případě odmítá vystavit revizi a tak nebude ani kolaudace objektu. Podle mě je jen revizák "spřátelený" s instalatérskou firmou a chce hejla ještě trochu oškubat.

Druhá možnost je že nemáme všechny informace... Či spíše správné informace. Třeba tam jsou 3 zásuvky a každá na jiné fázi. Pak bych tomu rozuměl.

	Martin.