Baterka do vrtulniku - kde sehnat?

Kratochvil Pavel kratochvil.pavel na primaska.cz
Středa Září 12 08:33:17 CEST 2012

Zdravím, pokud je dva roky stará, tak je to určitě baterií. Koupit třeba tady:
http://www.ebay.com/itm/Aircraft-Battery-Airplane-Toy-20C-Pack-500MAH-3-7V-New-/221040363910?pt=AU_Toys_Hobbies_Radio_Controlled_Vehicles&hash=item3377084986 pokud se vejde (používám menší modely 180-250mAh a taky kupuju větší, s rozměrem na délku nemám problém, ale nesmí být širší). Jinak pokud dolítáte, je potřeba baterii nabít, pokud jí necháte vybitou delší dobu, tak už to pak ani po nabití není ono, zřetelně klesne doba letu, případně baterka není schopna vrtulník vůbec zvednout ze země.
PK

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Kotlaba
Sent: Wednesday, September 12, 2012 6:58 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Baterka do vrtulniku - kde sehnat?

Pred casem jsem dostal vrtulnicek - podobny tomuhle:
http://www.rc-modely-outlet.cz/cz/detail/rc-3ch-vrtulnik-huan-qi-hq-839-vulture-3-kanalovy/3-kanalove/
ale nejak prestal litat - nezvedne se od podlahy.
Odhadnul jsem, ze mohla doslouzit bateka.
Zkousel jsem se poptat v qelbu co takove modely prodavaji, ale nechytal jsem se.
Tak se chci zeptat, jestli nekdo nevite,kde takove veci rostou a jestli vubec je sance.
Ten vrtulnicek jsem dostal pred dvema lety a myslim ze tenhle sortiment se od te doby obmenil.
Omlouvam se za maly obrazek baterky.