francuzsky zmr... robotnik (bolo Re: Elektroinstalace v dome)

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Úterý Září 11 14:50:11 CEST 2012

Ahoj,

	Ja to doma ještě vylepsil, spoje by mely byt revidovatelne, coz u
krabicek s vickem znamena ze by nemely byt zazdene. Když jsem predelaval
elektrinu v panelaku, tak jsem se nestacil divit kde vubec jsou (a ze jsem
jeste nevyhorel). Takze pouzivam dvojzasuvky, pripojene 2,5 mm2 Cu, je to
masakr, do nizkych krabicek to v podstate nejde dat. A kde jsem potreboval
spoje, tam je mam v podstate pod krabičkou (bez dna) a nahore je funkcni
jednozasuvka. Zatim mi to vyslo, ze zadna z nich není na svetelnem rozvodu.
Zatim jsem nepotreboval paradoxne spoj pod vypinacem. Vsechno je to zasekane
do zelezobetonu, ty spoje svetel jsou na originalnich  mistech, jsou tam z
panelarku diry zkrz cely panel. Krabicky jsem musel ale prezdit, srandista v
panelarce je dal otocene o 45 stupnu. Ty dvojzasuvky jsem ale do toho
zelezobetonu musel zasekat, v originale jsou v krabičkách na zdi a jinde.
Takze bych toho francouzkeho robotnika zas tak nezatracoval, je to lepsi nez
zazdena krabicka neznamo kde.

	Radek

Mame to tak vsude, hluboke krabice ve zdi a pod vypinac nebo zasuvku se
vejde skoro rozvadec ;-)