elektrokolo

Cihak na dkv.cst.cd.cz Cihak na dkv.cst.cd.cz
Úterý Září 11 11:46:59 CEST 2012

Tak jsem to udělal stejně. Měl jsem ujetý jeden článek. Tak jsem ho nabil na stejné napětí jako měly ostatní a od té doby (květen) mám pokoj. Budu to muset zase rozdělat a změřit co to provedlo.

	Martin.

-2-Li-ion-a-LiFePO4-akumulatory/5/44-Akumulator-LiFePO4-36V-10Ah-Alu-box-docking