elektrokolo

Úterý Září 11 11:27:09 CEST 2012

Nejak mi nesedi to pouzivani Li-Ion aku, bal bych se male vydrze (IMHO
300 cyklu a maji dost) take spatne snaseji velke proudy... Ja jsem max.
spokojeny s LiFePO4 ale jsou zas tezsi a vetsi, kazdopadne po 2 letech a
odhaduji 500 cyklech nepozoruju ubytek kapacity. Jinak elektrokolo
funguje obecne dobre, pouzivam pokud mozno kazdy den v terenu, mit to
strechu, jezdim na tom i do prace ;-)