francuzsky zmr... robotnik (bolo Re: Elektroinstalace v dome)

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Září 11 10:04:19 CEST 2012

Rekl bych, ze je to velmi moderni reseni. Svet prece speje k miniaturizaci a centralizaci. Myslim, ze oba smery to splnuje na 100% :-)))

BTW: Idealni misto pro ovladaci jednotku "inteligentniho domu" :-)))

Jakub Serych