Elektroinstalace v dome

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Úterý Září 11 08:53:26 CEST 2012

Odstup podle me neni nutny, s krizenim take nebude zadny problem. Tyto
kabely bych dal do krku, prece jen primo do omitky se mi to nezda. na
LAN kabel Cat5e (dnes bezny), abyste mohl tahnout Gb sit.
A jestli date silnoproud do zeme nebo do zdi je na Vas, ja bych ji dal
do zdi, zasuvky tech 30-40 cm nad zemi a kabely mezi nimi take, kabely
na svetla pak nahore.
Martin Hanek