Elektroinstalace v dome

Karel M a8dtljb na gmail.com
Úterý Září 11 08:15:43 CEST 2012

No zamaltovani kabelu je dobry napad, az na to, ze ja hydroizolaci
(IPU) budu lepit az po omitkach a zpod zdi kouka vzdy max 15cm ipy.
Tedy musel bych nalepit tu IPU uz ted a zednici by ji poskodili. To
vedeni na pude jste mel vedene v tech plastovych trubkach, nebov
husich krcich?

No a kolik jste davali vzdalenost silnoproudu od slaboproudu? 20cm? A
co pri krizeni? Oddelit hlinikovou destickou?
Karel