Zapojeni schodistoveho osvetleni

Jozef Racek jozef_racek na tempest.sk
Pondělí Září 10 09:25:09 CEST 2012

Elektronicke schodistove kombajny obcas odchadzali.
+ niektore mali ochranu pred "zapalkou vo vypinaci", takze premostenie
vypinaca chapali ako "zapalku" a po nejakom (nastavenom) case sa rozopli.

Na tom schodistovom kombajne na DIN listu byva nakreslena schema
zapojenia svetiel aj vypinacov. Zapojenia su rozne, skuste pozriet vas
konkretny typ a na nom vase zapojenie.

Dodo