74xxx hradlo v SOT23-5L

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Neděle Září 9 09:28:14 CEST 2012

dovolim si povedat ze na to mozete rovno zabudnut. Nejake naznaky
standardizacie tam su, ale kazda suciastka je jedinecna a bohuzial
marketingovy model je postaveny tak ze na trh sa vyhodia nove ktore su
"lepsie" a mozu byt, alebo vobec nie su kompatibilne so starymi.
Potom treba celu dosku navrhnut na novo. V praci sa s tym bohuzial
stretavame cim dalej tym castejsie. Ak chcem dovyrobit dosku, ktoru som
navrhoval pred 5 rokmi a vtedy som si nenakupil kompletnu sadu suciastok
tak ju musim navrhnut nanovo. Kompatibilne su uz len odpory.
Kolega zacal pouzivat tieto cipy (Configurable Multiple Function Gates)
je to celkom dobry napad a musite nakupit len jeden typ na rozne
funkcie, takze mozete zobrat pol vagona.
http://www.nxp.com/documents/data_sheet/74LVC1G99.pdf
http://www.nxp.com/documents/data_sheet/74AUP1G97.pdf
http://www.nxp.com/documents/data_sheet/74AUP1G98.pdf
http://www.nxp.com/documents/data_sheet/74AUP1G885.pdf