Instalace pod Linuxem (bylo: Test svietidiel)

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Sobota Září 8 08:54:10 CEST 2012

Jako donucený uživatel Win v práci žádám o korektnost co se týká Bray
terminálu :-)

Ano je ergonomický, ale kouše se a padá!

Minicom mi snad nikdy nespadnul :-) vytuhne, když mu pod "rukama" vytáhnu
usb<>serial převodník, pak ho musím killnout, ale normálně se mu to nestane.

Jakub Ladman