Ilustrace: Novy(?) rychly binarni citac pro pomala FPGA (bez carry, jako Actel) -- prosba o kritiku

milger milger na pobox.sk
Sobota Září 8 07:20:25 CEST 2012

Tak vam odpoviem aby ste si nemyslel ze vas ignorujeme.

Ci nieco podobne existuje netusim, nikdy som take nieco nepotreboval.
Ci to ma nejake pouzitie? Siroky a rychly citac je vzdy problem.
Nemyslim si ze existuje mnoztvo aplikacii s touto kombinaciou ale urcite
budu. Ak by som nieco podobne potreboval urcite by som doposial isiel
cestou mensieho odporu t.j. vykonny, specializovany HW.
Mne osobne sa tento navrh hodne pozdava a urcite si zapamatam ze ste to
riesil.
Ak potrebujete nazor ci je to OK a nie je niekde chyba, musim sa priznat
ze som to do detailu nepozeral, zaujalo ma to ako dobra idea.

Milan