Instalace pod Linuxem (bylo: Test svietidiel)

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Září 7 23:06:26 CEST 2012

Hmmm....divnej názor.

Já si s openSUSE vždycky tak půl roku počkám, než vychytají všechny
brouky, které nová verze každého SW (tím spíš kompletního systému)
zákonitě obsahuje.

Spíš čekám výrazně déle. A vždycky se mi to osvědčilo. Jestli mi něco na
Linuxu vadí (fakt musím přemýšlet co), tak je to  právě zběsilost
vydávání nových verzí. Důvod jsem dodnes nepochopil, lépe řečeno se s
ním neztotožňuju...

Na Linuxu je i nová čistá instalace (při zachování /home) proti Win
brnkačka, takže doporučuju tu. Platí to zejména tehdy,  když nepoužíváte
pouze zcela standardní repozitáře či máte programy nainstalované i jiným
způsobem, než z nich.

Nicméně právě Linux bych s klidným svědomím používal i po oficiálním
ukončení podpory dané verze.

---
Jirka