Instalace pod Linuxem (bylo: Test svietidiel)

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Září 7 22:52:16 CEST 2012

Teď jsem objevil novinku (specielně pro Gnomisty, tedy spíš Ubuntisty
;-) ): moserial, viz https://live.gnome.org/moserial

Pro openSUSE ho mám v repozitáři taky
(http://download.opensuse.org/repositories/GNOME:/Apps/openSUSE_11.4/),
třeba zkusím...

Ale opět dodávám, že souhlasím s tím, že Bray je nejlepší. To je podobné
jako třeba WC/TC, Irfan a řada dalších programů (přinejmenším ty
jmenované fungují i ve Wine). Obvykle jde o díla jedinců či  malých
firem, globalizační monstra nic takového neumějí.

Kvalita těch programů ovšem souvisí s Lin/Win jen potud, že se autoři
díky tomu, že téměř všechny ovce žerou trávu, rozhodli to postavit na
trávě ;-) Prostě aby v Číně nemluvili česky, ale to vůbec nic neznamená.

---
Jirka