Instalace pod Linuxem (bylo: Test svietidiel)

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Září 7 22:26:25 CEST 2012

No, ak sa nieco za posledne dva roky nezmenilo, tak cutecom je len velmi uboha vyzorova napodobenina Braya, ktoreho funkcne jednoducho nepochopil.  Kratko povedane je na tie ucely, na co je Braj genialny, je dokonale nepouzitelny.

Ak si dobre spominam, tak autor najzakladnejsi problem (t.j. ze sa znaky vyslu len po stlaceni enteru, t.j. "po riadkoch") uviedol ako zasadnu vyhodu na ktorej nemieni nic menit.

Terminal som na linuxe hladal roky a uz niekolkokrat som skonstatoval, ze minicom, napriek tomu ze jeho ovladanie moze vyhovovat len silne zvratenym typom, je najlepsie co sa na tomto poli urodilo... :-)

wek