Instalace pod Linuxem (bylo: Test svietidiel)

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Pátek Září 7 21:37:32 CEST 2012

Vasnosti a maj voni uz na Tucnakach aspon tohle?
http://sites.google.com/site/braypp/terminal.png

Ne vazne - volne slovy klasika. Jednou u matky na PC svitilo v ubuntu
"Prejit na novou verzi?". Dal jsem jo a uz to nenabehlo. Tak sem dal
ubuntu delete a do prdele s nim.

Zdravi namasirovany Lukas Burda