Instalace pod Linuxem (bylo: Test svietidiel)

Pátek Září 7 16:43:51 CEST 2012

Dne 7. září 2012 16:28 Jirka <zaloha na volny.cz> napsal(a):
> Ale nechme toho, moje zkušenost je prostě taková, jak jsem popsal. Chápu, že
> desítky let trvající neuvěřitelná masáž mrkwosoftu spojená s odpudivými
> frázemi typu "každý", "všichni" a podobnými bláboly musí zanechat nějaké
> následky, dokonce i podvědomé (tj. aniž si to člověk připouští).

Dokáže militantní linuxový fanatik pochopit, že se najdou lidé, kteří
si Windows prostě vybrali? A že někteří z nich zkoušeli i Linux a
přesto zůstali u Windows? (Včetně mě, zkoušel jsem x Linuxů a žádný mě
nikdy neuchvátil tak, abych demonstrativně rozmlátil kladivem všechny
diskety, CDčka nebo harddisky s Windows a na všech PC si nechal jenom
Linux. Spíš naopak, vždycky jsem ho zklamaně smazal s myšlenkou "zlatý
Wokna". Samozřejmě, dvakrát týdně chodím do jistého masážního salónu,
kde sebou nechávám manipulovat, tím to je...)

P.K.