OT: program na přidání bublinové nápovědy do obrázku

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Září 7 15:09:36 CEST 2012

Ježíšmarjá, to je plnohodnotný vektorový editor a musíte se s ním naučit
pracovat, stejně jako se vším.

V nápovědě je skoro všechno, i jinde je dostatek podkladů.

První nastartování: uvědomte si, že to jsou všechno nezávislé objekty
(včetně importovaného  obrázku) a jako s takovými s nimi musíte zacházet.

Exportuje se to, co je vybráno, nebo celá stránka.

Nedělejte při pozdějším exportu čuňárnu v podobě ukládání elektronicky
generovaných bitmap  do *.jpg.

---
Jirka