Cinovaci lazen

hwnews hwnews na roshor.com
Pátek Září 7 14:17:34 CEST 2012

Cínovací lázeň CL-1 má trvanlivost 4 měsíce od data výroby. Navíc se mi
několikrát v GM stalo, že mi chtěli prodat lázeň která byla několik měsíců
prošlá (stejně tak pájecí pastu).

Horký Aleš

On Fri, 7 Sep 2012 13:44:25 +0200, Peter Bosnak wrote
> Ja som to kúpil v GM ale neposielajú to poštou, iba na osobný odber. Neviem,
ako je to s trvanlivosťou, lebo keď som to použil prvýkrát, tak to fungovalo
dobre ale asi po mesiaci sa mi DPS urobila fľakatá, niektoré miesta neboli
pokryté. Ale nie som si istý, či tá doska bola dobre pripravená, teda
odmastená a  čistá. Ale videl som tú lázeň  aj v inzerátoch iných predajcov. P.B.