ot. HP

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Čtvrtek Září 6 12:09:20 CEST 2012

Dobrý den,

Situace. Pořídil jsem pro zákazníka HP Pavilion dv7 7180EC. Je tam matrix
store, který podporuje přes Intel Rapid RAID pole. V notasu jsou 2 hdd
750GB. Vše OK do doby,než jsem převede na RAID1. V tu chvíli systém
nenabootuje. Že prý není na hdd (raid1) zádný systém. Nejhorší je, že je.
Pokud dam do DVD instal.WIN7, potom to skočí do bootu  z DVD (nechám bez
reakce vyskočit) a potom to vesele najede do bootu z raid pole a už to jede
v pohodě. Na netu jsem k tomu nic moc nenašel, jenom pár zmínek o tom, že to
někdy může udělat, řešení nikde. V biosu se nastavit nic nedá, tak očesaný
bios jsem dlouho neviděl. Ohledně bootu se tam dá nastavit pouze boot z
interního HDD.

Při kontaktu s HP (tel) mě slušně poslaly do Pr.. Mam podezření na chybu v
Biosu. Neznáte někdo někoho z HP, s kým by se to dalo konstruktivně řešit?

Díky za reakce Míra