AV-elektronik

Taksun taksun na seznam.cz
Středa Září 5 23:03:56 CEST 2012

Dnes jsem tam byl a vse funguje "normalne" tedy nemaji tam nikoho kdo by se
v soucastkach vyznal a tak to musi delat sam p. Pejchar, ten je natolik
vytizen ze nestiha.... Snad to bude lepsi az se dodelaji nove prostory a
prodejna bude prestehovana.

PM

----- Original Message -----
From: "René Damek" <rene.damek na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, September 05, 2012 4:20 PM
Subject: Re: AV-elektronik

Občas tam v prodejně koupím "hrubší" elektromateriál (kablík, relé,
apod.) a normálně fungujou.
Obchůdek se se součástkami mají možná 2 roky zavřený. Prý to řeší tak,
že si člověk přinese seznam a oni mu to připraví na druhý den, protože
se asi nevyplatí držet prodavačku kvůli pár kšeftům. Ale zatím jsem to
nezkoušel.

RD