[info] Levny devkit s Cortex-M4 od TI

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Září 5 16:32:40 CEST 2012

TI nabizi za 5 USD vcetne postovneho devkit s novym procesorem Cortex-M4.
https://estore.ti.com/Stellaris-LaunchPad.aspx

Tak kdyby nekdo chtel do sbirky ve skrini dasi krabicku ...  ;-)

Tahle jejich nova rada ma nektere pekne periferie - napr. ma 8 UARTu, coz je
snad nejvic, co jsem kde videl. Sice to jsou myslim skutecne jen UARTy a ne
USARTy, ale to me zas tak moc netrapi. Navic ty UARTy maji FIFO, coz
taky neni tak uplne obvykle, kdyz se u ARMu spoleha na obsluhu pres DMA.
A taky ma hodne peknou vybavu citacema a ma dokonce EEPROM.
Docela me uchvatil garantovany pocet prepisu Flash 100 000.
Skoda, ze nedelaji verzi s Ethernetem.

Blbe to ale je myslim s dostupnosti. Dival jsem se, ze Farnell nejake starsi
Stellarisy prodava, ale je to za hodne vysoke ceny.

PL