[OT] Tmel na trubky od topeni

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Září 5 00:12:32 CEST 2012

Počítejte ale s tím, že:

1) pěna vám trubky příliš neupevní, hlavně dlouhodobě (na to je příliš
měkká a dilatací trubek se může vymačkat),

2) je nutné ji přetřít, jinak poměrně rychle degraduje (zvlášť vlivem
světla, a to i rozptýleného a přes sklo, čili asi nejen UV složka).
Přetírat to ale asi chcete každopádně...

Já osobně bych zkusil akrylát, příp. silikonakrylát (i ten je
přetíratelný), příp. MS polymer, nepěnový polyuretan apod. Prostě něco
pevnějšího, než je pěna, i když stále ještě umožňujícího dilataci.
Teplota trubek by měla být max. zhruba oněch uvedených 80 stupňů, víc ta
oběhová voda nemá, spíš méně.

Faktem je, že dřívve se s tím nikdo nemazlil, trubky byly v místě
průchodu klidně zamáznuté omítkou a zpravidla se nic nedělo, dokonce ani
omítka nevypadávala, pokud byla kvalitní (osobní zkušenost).

---
Jirka