Hledani v Google (bylo: Re: [OT] ARM assembler)

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Úterý Září 4 22:16:23 CEST 2012

Používám výhradně pokročilé vyhledávání, mám vypnutá všechna omezení. O
používání uvozovek samozřejmě vím, potíž je v tom, že pokud bych je
chtěl použít na českém webu, narazím na tvarosloví. S hledáním přesné
fráze samosebou problém nemám.
Problém je jinde. Poměrně často se mi stává, že výsledek hledání
neobsahuje některé hledané slovo (lze to snadno zjistit použitím
vyhledávání na stránce). Mohl by to být důsledek pokusů o sémantické
vyhledávání, tedy že se u některých slov mohou hledat i synonyma apod.

O nástroji Doslovně jsem ovšem nevěděl, vyzkouším, díky za tip.

JF