[OT] ARM assembler

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Úterý Září 4 22:12:05 CEST 2012

Takze to to bude tak, ako som napisal o rovnych a rovnejsich...

Na margo rovnych som este zabudol dopisat, ze kedze nikdy nevlezu do
kapusty rovnejsim a su odkazani na zdravy rozum, dedukciu a vieru v
to, co nemozu nikdy dokazat (rovnejsi im to nikdy nedovolia), mozu
niektore fakty prehlasit za dogmy svojej viery... Na co su rovnejsi
vacsinou velmi nasrati.

A.