[OT] ARM assembler

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Úterý Září 4 21:21:53 CEST 2012

Dne 4.9.2012 21:05, Vojtěch Bubník napsal(a):

> Já mám pocit, že problém je v "naladění" vyhledávače na daného uživatele podle toho, co daný uživatel hledá, jaké e-maily má ve schránce atd. Pak člověk dostává odpovědi, které si Google myslí, že daný člověk slyšet chce, tj různí lidé dostanou na stejný dotaz různé odpovědi.
>
> Důkaz ale nemám.
>
> Vojta Bubník

Úplně by mi stačilo, kdyby výsledek hledání obsahoval všechna požadovaná
slova a kdyby do toho google nevnášel svoje představy o tom, co vlastně
potřebuji najít. Ale chápu, že to je služba zadarmo a že o tom, jaký
výsledek hledání dostanu, rozhoduje poskytovatel na základě svých
(nejspíš ekonomických) preferencí.

JF